EN SÖNDAG I VALÖ SKOGEN.


Några bilder från gårdagen. Blev inte så många eftersom vädret inte
var på vår sida så vi fick spendera eftermiddagen inom hus.
Vi hade den årliga släktträffen hos min farbror i Valö skogen.
De åts smörgåstårta, glass, kakor och det pratades och lektes.
Tyvärr Therese så fick jag bara med ett av dina två barn på bild så
han fick vara med två gånger här över. Den andra ville inte vara still
när jag knäppte så blev mest ett streck efter henne :).
Var i alla fall en trevlig dag trotts regn.. Och jag fick i mig lite av allt.
Dock fick jag nån attack senare på kvällningen så en del av det kom
upp igen men den sagan behöver vi inte berätta mer ingående om.

Eftersom det regna så strunta Jimmy i den dagliga cykelturen så han
åkte med i bilen hem i stället. Väl hemma så satt vi igång med röjning,
städning, plockning och fixning inför att lägga ut ettan på blocket.
Vardagsrummet blev klart i alla fall så dem bilderna ser ni i inlägget under.
Badrummet behövde en genomgång eftersom allt jädra kalk sätter sina spår.
Och känns roligare att knäppa när de är fint där inne. Så Jimmy började
pyssla med det. Så förhoppningsvis blir det helt klart och bilder där
senare i veckan. Han jobbar em denna vecka så ska försöka knäppa
lite bilder från hall och kök nu på kvällarna när han inte är hemma.
Då kan inredaren i mig börja jobba när man får göra som man vill haha.
Så med lite tur kanske vi kan slänga ut annonsen på blocket i helgen.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Är det bestämt att ni flyttar snart då eller? För det verkar ju dumt att sälja boendet annars :P

2011-08-08 @ 17:07:25
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Therese & fröna

Och ja det där med strecken förstår jag, har en hel del suddiga kort jag med :D

2011-08-08 @ 17:08:21
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0