GAMLA VS NYA KÖKET.

Jag kan bara inte låta bli att lägga in dem här bilderna.
Hittade dem på datorn nyss när jag gick igenom och rensa massa onödigt.
Dem är knäppta precis när jag hade fått nycklarna till lägenheten.
Dagarna innan vi hade hunnit börja rusta och fixa till i köket...
Va tycks är det någon skillnad mot bilderna innan? Och Camilla känner du igen dig? :)



Bakrundsbilden är hur luckorna till alla skåp såg ut dock va dem i vitt och beige
inte grå och brun som det ser ut på bilden. Den var en aningens mörk.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Hihi, ja jag känner igen mig, många fina minnen från den lägenheten.

Men var tvungen att visa Anders vardagsrummet, SUPERFINT. Vad du är duktig!

2011-08-09 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0