JAG BEHÖVER SMAKRÅD.

Har fyra tapeter att välja på till väggen i butiken.
Bredvid till vänster är väggen mörkt grå och till höger vit med
inslag av lilagrått.. knepig färg att förklara.
Men i vilket fall så kan jag inte bestämma mig för vilken tapet
det ska bli där i mellan ändå. Var helt inne på den jag skrev
om för ett par dagar sen men sen när vi var in och kikade så
fanns det ju tre till! och alla ligger så klart i samma prisklass.
Strax över och strax under 400kr rullen.
Trodde aldrig att jag skulle köpa en sån tapet till butiken men de
finns ju inga andra rutiga någonstans så vad ska man göra.
Jag vill ha rutor!

Så vilken av dessa ska man ta? Jag blir helt snurrig.
Alla är ju så fina.
Hyllorna som kommer sitta på den väggen är vita.
På hyllorna kommer det vara differentdesigns köks serie och
the och kaffe från kryddlagret plus kanske en och annan disktrasa
eller liknande. Alltså mycket vitt lite brunt kanske något i beige och grått.
Hjälp mig välja!



Foto:Eco och Boråstapeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0