MAGEN VECKA 29.


Blev inte så mycket till magbild i måndags så här kommer
det nu i stället. Bilderna är knäppta tidigare i veckan men
har inte blivit av att lagt in dem i datorn för än idag.
Händer inga mänger just nu sähär på utsidan tycker jag själv
men de känns i magen att de händer otroligt mycket hela tiden.
Ingen lugn stund alls och man är verkligen med om något
helt otroligt ofattbart som man inte kan beskriva hur de känns.
Hade en kund idag som inte hade sätt/vetat om att jag var gravid
för än just idag. Hennes kommentar var nä men oj ska du ha barn
ja du brukar ju vara mullig så jag har inte tänkt på de tidigare
men oj va kul grattis. Så nu vet jag att jag är mullig i vanliga fall
och att jag just nu bara är lite mera tjock. Så söta kunder man har.

Skrutt lever om som satan idag och jag känner hur illamåendet blir
starkare och starkare, några timmar kvar nu sen får jag gå hem.
Någon är så trevlig och röker precis utanför butiksdörren och de
hjälper inte heller illamåendet speciellt mycket. Blä äckel rök.
Vilden i magen kan gärna få sova en stund nu så mitt illamående
går ner i alla fall lite. Orkar inte ha skyttetrafik till toastolen idag.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Men oj vilken schysst kommentar.... :S

2011-08-20 @ 16:19:58
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0