MAN MÅSTE FÅ BEKLAGA SIG IBLAND.

Idag tar verkligen skrutt knäcken på mig, snyft.
Mår illa, tjockt illa i halsen som jag HATAR och känns som
man behöver spy hela tiden. Svårt att äta allt bara fastnar
och tjockar till det. Magen spänner så sjukt mycket så jag tror den
ska spricka och gå i tusen bitar snart.
Det gör inte ont det är bara obehagligt och så irriterande.
Det liksom svider känns som huden dras ut cm för cm.
Skruttis vänder sig eller har någe annat för sig där inne hela tiden
också för det guppar till och buffas och sparkas.
Synd om mig va? Ville bara beklaga mig lite. Behöver de ibland.
Hoppas jag slipper spy, jag vill bara inte :( men skulle nog behövas för att
lätta på trycket i halsen. Men jag vill inte.........


Poster från Perlan Living som just nu ligger i byrån.
Ramen är paj då Jimmy råka komma åt den så den åkte i golv.

Men den är fin och den ska snart upp på plats igen.. frågan är bara vart.

Foto:Perlanliving.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0