MÅNDAG.

Jag som skulle skriva så mycket idag. Så gick det med det.
Men har gjort annat i stället, snälla pappa kom med blommorna
från grossisten mitt på dagen så jag slapp vänta till sen em och slapp
avgiften för utkörningen så tiden har som bara runnit iväg.
Han skulle åka hem från Inger så passerade där och så
fick jag hela em med honom och det gjorde ju inget.
Jimmy har varit ute och cyklat ikväll också så hade lite
att göra hemma medans han var iväg.
Ska ta och hoppa i säng nu, han sover redan och herrn i magen
han sover då inte för där buffas och sparkas det hela tiden.
Spela in en liten video som jag skickade över till Jimmys mobil nyss.
Han ska få kika på den i morgon när han sitter i lastbilen.
Självklart inte medans han kör, för han åker bara med för tillfället.
Herrn höll låda bra länge och jag lyckades fånga en del av det på film.
Nej sova var det, på återseende i morgon. Natti natt.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Å fy, har du sån där läskig alien mage som man ser på utsidan? det tycker jag är obehagligt :S Jag hade ju moderkakan i framkant så jag såg inte några rörelser på mig själv =)

2011-08-02 @ 10:29:47
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0