SJUKT MYCKET I MIN SMAK.

Okej jag råkade visst hitta lite fina kläder till mig själv på den där
sidan också. Men tyvärr kommer man ju inte i så många av dem än
så de är bara drömma på. Vissa skulle nog funka och de vore ju lite
kul med lite nytt i garderoben som man kan ha efter skrutt kommit också.
Så klart är det en uppsjö av plagg just i min smak nu när man är gravid.
De är verkligen min sorts färger och plagg som är på modet.
Men de är bara fortsätta drömma och kanske något av dem faktiskt
kan få hamna på min kropp även fast magen är stor och blir ännu större.
Kläderna kommer från veromoda, vila och only.


Fler bilder kommer alldeles strax ;)

Foto:bestseller.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0