TRÖTTIS.

Gaaaaaaaa!!!!!! Hur ska jag orka...
Är så trött idag, de tog visst på lite att åka lastbil med
hjärtat igår. Nog för att jag låg i sängen i lastbilen och sov
men tydligen blev jag helt slut idag ändå.
Magen gör så ont, de svider tok mycket och spänner massor.
Snyft. Idag har dagen varit jobbig.
Har nog aldrig känns så kraftiga buffar där innefrån som jag
gjort idag. Hela eftermiddagen har de varit full rulle.

Så nu äntligen hemma, har försökt få i mig lite fil och en macka
trotts att jag har den där sjukt jobbiga illamående klumpen i halsen.
Suck. Måste försöka få till lägenheten ikväll även fast jag mest
vill sova och låta magen få vila. De tar på att börja sig hela tiden.
Så ordentlig städning är kanske inte mitt första val men måste.
Jimmy lova att några skulle få komma och kika på lägenheten i
morgon när jag jobbar och han kommer hem sent i natt och vaknar
väl några timmar innan dem kommer så kommer inte hinna om
jag inte sätter fart ikväll. Jag behöver ENERGI och ORK.

Dags att sätta fart då, håll tummarna för att jag inte somnar mitt
i allt städande och fejande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0