TISDAG.

Tisdag och igår gick vi in i vecka 27!
Snart 30 hela veckor och bara ca 10 kvar till BF, hjälp!
Har fått veta att en av Jimmys kompisar ska bli pappa i början
på nästa år. Sjukt roligt så idag på sin lediga dag åker han lastbil
med honom i stället och kan tänka mig att det blir en del bebis prat.
Killar kan dem också har jag hört och skönt att Jimmy har någon
att prata med av sina vänner som sitter i samma situation dock
inte kika långt gågna som vi är så Jimmy briljerar med sina kunskaper hihi.
Dem är än så länge beräknade till månadsskiftet januari februari
så vi får se vad dem får för datum sen på UL.

Idag har jag grymt ont i skallen, är varm och allt är jobbigt.
Känner mig som en kamin fast nästa sekund känna mig som vanligt.
Hmm.. underbart eller inte. Men men tror de är värmen idag
som sätter sina spår och eftersom jag haft huvudvärk sen i morse
så blev det nog inte bättre när det blev varmare och varmare ute.
Har varit lite dålig på att dricka vatten dem senaste dagarna så ska
ta och fylla stora stadium flaskan med kall vatten strax och ställa bredvid mig.
Så är det lite enklare att dricka nu och då.

Har inte förstått mig på de där med att lägga upp videoklipp på bloggen än.
Jag är säkert hur efter som helst och det är säkert super lätt.
Får efterforska lite i det så kanske det kan komma ett litet klipp
på vilden i magen framöver. Än så länge så ser man mest att magen rör
sig upp och ner. Ibland ordentligt och ibland som att den guppar till.
Ska bli intressant att se längre fram om magen kommer bukta ut ännu
mer ju större bebisen bli där inne. Lite läskigt men skönt att kunna
se att den far runt och lever. Efter att jag hade lagt ifrån mig
mobilen igår och släckt lyset så höll han igång än värre än när jag
filmade magen. Trodde knappt att jag skulle kunna somna men
till slut så gick det. Och i morse när Jimmy ringde och väckte mig
så börjades det igen. Inte ofta de sparkas på morgonen men idag
var han väl redo för dagen långt innan mig.

Satt och tänkte igår, tänk om det inte kommer ut en kille utan en tjej.
Underbart det med så klart, men tänk va förvånad man skulle vara ändå.
De kommer garanterat bli en bil och lastbilstokig en i alla fall.
Med Jimmy till pappa kan man nog inte bli annat.

Ska ladda in lite bilder på datorn om en stund. Fotade kläder till skrutt i morse
som jag fick med mig hem från besöket hos kusin med familj i söndags.
Tack snälla ni! Nu vill jag att det ska bli november så skrutt kan ha på sig
de där söta fina som ligger och väntar på honom.
Men som sagt redan vecka 27 så tiden flyger nog fram som hittills.
Sista månaden har jag hört går riktigt segt för att inte tala om sista
veckorna. Jag lär ju inte sitta och vrida och vända på tiden i alla fall.
Jag lär vara på jobbet enda in i det sista även om jag kanske inte
kan eller orkar göra så mycket där på slutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0