ALFONS OCH PINGU.

Sitter och kikar igenom "alla" eller i alla fall en del leverantörers
kataloger och sidor på nätet. Sjukt mycket fint som vanligt.
Teddykompaniet hade kommit med lite små söta nyheter vilket
lockar en del. Skulle behöva bara ett par små nyheter i barnhyllan.
Någon speldosemjukis och kanske någon nalle.
Hittade många fina saker som skulle kunna få komma hem till oss
och lill prinsen sen i vinter. Bland annat gung"hästar" av olika varianter.
Såg också att dem börjat med Alfons Åberg och kom genast på att jag
måste kolla vart jag lag min Alfons när jag rensa hos pappa sist.
Han ska gå i arv helt klart, fick honom när jag va liten och fick
honom igen när jag tog studenten i form av ett student band knytet
om hans mage som pappa sen hängde runt min hals. Minnen!
Så min Alfons ska bli lill skruttens Alfons också.
Vi köpte en Pingu som han ska få när han har kommit till världen.
Hans första mjukisdjur men tror nog Alfons får göra Pingu sällskap.



Foto:Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0