VAD SKULLE JAG IN DÄR OCH GÖRA.

Ja de kan man verkligen undra för nu såg jag ännu mer sött.
Till skrutt så klart, till mig hittar jag aldrig något längre.
Blir bara samma gamla kläder som används om och om igen.
Inge kul att handla något nytt när de inte finns så mycket som man
passar i just nu och ett tag framöver.

Såg i alla fall de här på kappahl och såååå fint. Vill ha!!!!



Skrutt sa till mig nyss att han lovar att skita ner sig en jädra massa
så vi måste byta kläder på honom om och om igen.
Så de va helt lungt att jag handla mer kläder för dem kommer behövas.
Tänk vilken tur att han kan prata ibland den där skruttisen i magen.

Foto:Kappahl.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

hehe det där kommer du få ångra ;P Men den där overallen med träknapparna nere till vänster.... åh nu högg det till i bebistillverkningstarmen igen ;D

2011-08-15 @ 18:58:04
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0