BABYSITTER.


Har lagt ner mina ideér om pingu babysittern nu.
Fick höra lite om den från min kusin och efter att ha sätt
och klämmt på den så får jag nog hålla med om att den gungar
inte speciellt bra eller mycket alls. Den är bara fin att se på
och säkert skön om man vill ligga/sitta still och de tror jag inte
våran lilla kommer vilja.. då kan man hellre använda en filt
eller en famn. Så det kanske blir en babybjörn i stället.
Hade kikat lite på den också innan och dem är det bättre fart i.
Snygga är dem också och om jag nu vill ha pingu med på ett
hörn så får vi väl införskaffa oss en mobil sådan då och hänga
fast.... en sån här kanske...



Foto:Lekmer.se

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Fortsätter terrorisera med kommentarer jag... den där speldosan är fin, bra melodi är det också :D

2011-07-01 @ 22:01:04
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Sån babysitter hade vi till Lisan när hon var liten, hon älskade att sitta i den.

2011-07-02 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0