DET HAR HÄNT LITE UNDER SJU VECKOR.


Magen i vecka 19-24-26. Jimmy envisades med att knäppa bild när man var
som vackrast så redigerade bort ansiktet och resten av kroppen lite fint
där på bilden i mitten haha. Upptäckte att jag bara hade dem bilderna från
vecka 24. Blev visst lite dåligt med bilder knäppta under semestern.
Ingen från vecka 25 heller. Men som sagt en vacker en bjuder jag på i alla fall.
Har sagt det förr och jag säger det igen. Har lite svårt att se att det
händer grejer att magen växer. Men ser jag bilderna så inser jag ju att
magen faktiskt har blivit större på mig. Jag gillar den nu, lagom bra storlek,
inte för tungt och inte för stort. Men ändå inte för liten för att jag ska
inse att vi har en bebis där inne som kommer komma ut i slutet på hösten.
Eller det är i för sig overkligt ännu. Att vi faktiskt ska bli föräldrar.

Foto:Loveelliii.



Kommentarer
Postat av: Anne-Lie, Mattias och Tindra

Tro mig, det kommer att kännas overkligt även när ni sitter med liten i famnen första tiden. Jag har knappt fattat det själv än!

//Anne-Lie

2011-08-01 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0