EN VECKA SEN SIST.

Idag vakna jag och var helt snurrig, yr och konstig.
Så spenderade några timmar i sängen i stället för att gå upp.
Åt lite frukost där också och såg på tv.
Tre timmar senare känner jag mig fortfarande konstig.
Inte alls pigg och allert.
Och så helt plötsligt världens spy attack och så var det dags igen.
En hel vecka sen idag som jag spydde sist.
Förstå vilken befrielse det har varit, har knappt mått illa.
Och så idag fick jag verkligen tillbaka alla må illa tankar.
Usch va jobbigt det är att spy och må dåligt.
Hur i hela friden orkade och klarade jag med dem där tre
värsta spy månaderna... fattar inte.
Hoppas verkligen de här va bara en gång idag och att det
inte blir några fler spyor idag och på ett bra tag igen.
Men ska inte hoppas för mycket för bra känner jag mig inte.
Förkylningen sitter i också och vill inte ge sig.
Lite lite bättre är jag men inte alls bra...
Förkylningen kom igång i tisdags när må illa och spyorna försvann..
Kan det ha med varandra att göra? underligt i så fall.

Nej om man skulle försöka orka göra något kanske.
Gå ner till Jimmy som är i garaget och grejar lite.
Få lite luft i alla fall och hoppas på att känna sig bättre.
Har ingen lust att gå utanför dörren men kommer bli galen här inne.
Är så sugen på att baka och dona men jag har verkligen noll ork till det.
Men men en sak i taget, först gå ut och försöka pigga på sig.

Hoppas ni andra har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0