SKÖTVÄSKAN INHANDLAD.

Skrev om skötväska eller inte skötväska tidigare.
Under resan till Umeå var vi runt och kikade lite på bebis grejer.
Passade på att köpa några små saker som vi kommer behöva och
lite kul att handla på lite olika butiker.
Hittade faktiskt en skötväska som jag fastna pladask för.
Jimmy vill ju som sagt att vi ska ha en lika som vagnen men näää
det vill inte jag och de är ju ändå mest jag som ska dras med väskan.
Både som min egen och som bebisens.
Hade tankarna på att inte köpa någon skötväska alls utan köpa en vanlig
och kanske lite rymligare väska i stället för 600-800kr nej tack.
Men så när vi var där uppe i norr så hittade jag en som jag föll för.
Fanns en kvar och svart med vita sömmar. Neutralt och bra och
passar bra til vagnen. (Kunde till och med testa då dem hade "vår" vagn inne)
Och något som fick mig att säga köp var priset... halva priset mot den till vagnen.
Så det fick bli den. Känner mig nöjd än så länge får väl se när den ska
börja användas men jag är säker på att det kommer bli kanon.
Den är mycket stadigare än emmaljungas och många andra jag sätt och klämt på.
Den kan stå av sig själv vilket dem andra icke kan om man inte
bökar dem knökfulla så dem ser ut som uppstoppade grisar.


Sådär ser den ut på ett ungefär i alla fall, har den hos pappa på "lagret" så
vi slipper ha allt här hemma i vår "stora" lya.
Emmaljungas i vagnens färger ser ut som på bilden under. Fin men inte till
det priset och för vad man får för funktion för pengarna.
Såg faktiskt en lika vagn som "våran" på bakluckan i lördags... inte till salu
då utan med en liten bebis i. Dem hade precis samma skötväska till den
vagnen så som vi kommer ha och det såg helt okej ut.


Foto:Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0