BABYSKYDD INHANDLAT.

Av min kusin och hennes man köpte vi bilstolen.
Och nu är den betald och klar så därför kan jag säga att
vi har köpt den nu.
Den står hemma hos pappa i väntan på skruttisen,
lika bra att ha den där ett tag till då det finns lite mera
utrymme där än hemma hos oss.
De blev en acta graco logico s?! Hade jag rätt där kusin?
i var de grått eller svart.. plus rött.. de kommer jag i alla fall ihåg.
Tror nästan den var grå.. Minnet är ju så bra.
Blev till och med osäker på märket nu när jag skriver de
men nog va det väl rätt.


Alltså i stil med den här, i alla fall på ett ungefär.
Himla behändigt när man har nära och kära som fått
barn innan så de blir lite billigare att införskaffa sig saker.
Och när dem är i topp skick så är det ännu bättre.
Så en sak är i alla fall avbockad på att köpa listan.
Vad behöver man ha egentligen? Känner mig lite fundersam.
Gick igenom lite listor som finns på nätet och hos bebis butikerna.
Oj vad mycker saker dem hade med, hälften borde väl räcka till.
I alla fall i början vad är det som säger att vårat barn behöver allt de där.
Eller så är det jag som bara inte förstår att de kommer dyka
upp en dag när vi kommer köpa på oss dem där sakerna vi också.

I morgon ska vi, jag och Jimmy i alla fall ta en tur till Thun´s.
Va super länge sen jag var dit och han också för den delen.
Så jag hoppas på att hitta på något roligt.
Kanske inte så mycket kläder till mig själv då men något annat.
Kanske lite bebiskläder och någon ny väska.
Skulle behöva ha en ny bikini också men fy så tråkigt att prova.
Med lite tur kommer jag hem med lite "fynd" dock fattigare
men de får man väl ta på köpet.

Foto:google.se

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

haha jag minns inte alls vad den heter, acta graco iaf... men resten lät lite vagt bekant =) Den är ju inte så mkt använd av oss billösa men vi var nöjda. kan säga att man köper alldeles för mycket men det märker man inte förrän efteråt ;) Lycka till på Thuns, de har såååå fina bebiskläder till de minsta att jag nästan skaffar en till bara därför hihi.... Name it är jättebra kvalitet! håller bra genom tvättar och är mjukt som attan!

2011-06-28 @ 22:45:41
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0