MIDSOMMAR.

Ja vad gjorde vi då egentligen?
Inte så värst mycket faktiskt. Tog det ganska lugnt.
Jobbade lite på midsommarafton och sen lagade och åt
vi middag + efterrätt tillsammans med Kevin och Nathalie
hemma hos oss och sen vägg i vägg hos Nathalie.
Senare på kvällen gick vi upp till herrgården och pratade
lite med folket där uppe. Var ganska många och tror
jag va nästan ensam om att vara nykter. Usch så mycke fyllon.

På midsommardagen gjorde vi inte många knop alls.
Jag var hängig och spydde i stort sätt upp allt som jag åt på.
Låg till sängs och i soffan och kikade tv och dator till klockan
var efter 17 då gick vi in på Ica och köpte med oss fika
och åkte till Hökhuvud och hälsa på pappa och Inger.
Där blev vi kvar till 22-23 tiden och sen var det bara hem
och sova i stort sätt. Shit så trött jag var även fast jag inte
gjort många knop på hela dagen.

Å så igår söndag hände det inte så mycket heller.
Var hemma ett tag och sen åkte vi ut och försökte
komma på något att göra. Hälsade på i Film hos Anna
och Johnnie en sväng och sen tog vi oss hem igen.
För att sedan åka ut igen och åka till Gävle med Johnnie
och Pontus för att äta lite mat och kika på lastbilar.
Fick i mig nästan en hel mini burgare på max några pommes
och en lyxshake med jordgubbar. Mums men tur jag tog det
försiktigt. Brukar inte gå med varken burgare eller pommes
men efter nästan två dagar utan mat så ville väl magen
behålla de där i alla fall. Himla tur. Men mådde lite smått illa efter.
När vi hade lämnat av pojkarna var det bara åka hem och sova.

Ja det var min helg det. Nyktert, illamående men ändå en bra en.


Olivia och Ludvigs midsommar kransar som jag snickra ihop lite snabbt
på midsommarafton.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0