INREDNINGEN DÄR HEMMA.

Har grejat bra nog mycket på jobbet senaste dagarna.
Hela butiken är nu omgjord, alla "saker" är flyttade så det
är mycket roligare att vara där inne nu.
Pappa hjälpte mig börja i fredags med att torka av alla
hyllor och börja med omflyttningen.
Idag har jag gjort klart de sista det enda som inte är gjort
än är att flytta på cult sakerna och torka hyllorna där.
Men de räknas inte :)
Så skönt med nytt, hela jag, hela butiken blir som ny.
Alla saker ser nya ut även om dem har varit med hela våren
och några enstaka sen i höstas.

Är sugen på att greja om hemma nu också men vet bara inte
vad det är jag vill göra och hur det ska se ut.
Hmm.. Byta gardiner kanske och byta lite färger det gör hela allt.
Kanske ska börja lite i morgon när man är ledig och har lite
mer tid över...






Lite saker från Åhlens som gärna skulle få flytta hem till oss.

Foto:Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0