ANDRA BM BESÖKET.

Hade en bra dag igår, dock mådde jag illa stort
sätt hela dagen och frukosten kom upp men de gick ganska smidigt ändå.
Hade det mysigt med mammiii och dagen slutade på bästa sätt.
Mamma var med in till barnmorskan och fick se sitt barnbarn på skärmen.
Våran skrutt mådde jätte bra och inga konstigheter hittade hon.
Vild som vanligt och ville inte alls vara med på kort.
Trotts att barnmorskan försökte vända på h*n me hjälp
av små buffar. Men till slut så fick vi oss några bilder (6st) i alla fall.
Inte dem bästa men jag förstår att h*n var less på oss där
på slutet. De vart ett mycket längre bm besök än gången innan.
Tyckte verkligen att förra bm var bra men denna hon va ännu bättre.
Jenny trodde att jag var i vecka 18+3 alltså beräknat 6 november.
Men eftersom vi hade fått 7 november innan så tyckte hon att de
inte spela så stor roll. 205g och 18cm lång va våran skruttis.
Hur får den plats, jag förstår verkligen inte.

Och så till det viktigaste, förutom att skrutten mår bra.
Jimmy fick som han ville, jag fick bekräftat att mina aningar stämde.
Vi ska få en liten KILLE. Älskade skruttisen är en pojke.
Syntes klart och tydligt, vi såg det också.
Jag tyckte jag såg det redan innan vi frågade men man vet ju
aldrig inte är man nån expert precis.
Men de va så, Jimmy som tjatat att de är en han där inne.
Snacka om att de kommer bli en dyr uppväxt.
De lill killen ska ha, ska hans pappa ha. Haha.
Känns som vi lär börja spara lite redan nu om vi ska ha
råd me alla fyrhjulingar och crossar gånger två.

Passade på att prata lite med våran skruttis när jag såg
han på skärmen. Sa åt han att sluta göra så jag mår så illa.
Men tror inte han lyssna för mår verkligen tok illa idag och maten
bara vill komma upp. Men men. Viktigaste att han har de bra.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0