VECKA 22 IDAG.

Ja då har det gått ännu en vecka närmare att skrutt tittar ut.
Helt otroligt måste jag säga och jag förstår inte att
tiden går så fort fast jag säger samma sak efter varje ny vecka.
Midsommar har varit och nu börjar semestern, Jimmy börjar sin
idag och jag börjar min på måndag nästa vecka sen är vi
lediga tre hela veckor tillsammans och det ska bli så skönt.
Och när dem sen är förbi vilket kommer gå kanon snabbt
ja då är det dags för nästa bm besök och första mätningen
av magen bland annat. Oj redan säger jag bara.
Och efter de så är det eldfesten och då brukar det räknas som att
sommaren är över... Ja och va kommer sen jo några veckor
till av augusti formex i början av september och sen är det
bara två månader kvar så är skrutt här hos oss.
Hjälp!

Tänkte fota magen idag men har inte hunnit än så kommer
en bild här så småningom...

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0