DRÖMMAR OCH IDÈER.



Tråkigt på jobbet på måndagar? nej hur kan du tro de. Haha.
Jaaa så är det minst sagt, i stället för att göra alla dem där måste
sakerna så sitter jag och drömmer mig bort i inrednings världen i stället.
Så mycket roligare, tänk om man hade ett helt hus man fick göra om.
Det vore ju värsta drömmen! Och så skulle man ha pengar också
så klart, helst hur mycket som helst så man kunde göra det
precis som man vill och känner det.

Bilderna ovan ser jag framför mig i ett datarum eller/och gästrum.
Tre av väggarna ska vara vita, den fjärde grön med vita prickar.
Eller kanske kanske den kan få vara grön rutig, sånt där gammalt köks
rutigt mönster. Såg en så snygg variant av de på tapetbutiken i Örbyhus i
onsdags... den skulle funka. I drömmarna alltså.
Det fattas lite saker också, som en taklampa.. helst prickig eller kanske grön
beroende på tapet så klart. Några tavlor fattas också,
med breda gammaldagsa ramar.
Kanske något att sitta i, och en säng så klart.. I alla fall om det
ska vara ett gästrum i annat fall är det väl ett databord som saknas.

Många ideer har jag... MÅNGA. Stackars Jimmy den dagen vi blir med hus.
Men han har ju rätt tur också, han slipper ju planera.. De han hatar allra mest.

Kanske skulle jobba nu? Nej vi kikar lite mer tycker jag.
Har ju ändå bara avverkat en timme av dagens arbetspass än så länge.

Foto:Bilder från google.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0