MATEUS PORSLIN JAG VILL HA.




Mateus porslin är något jag sååå gärna velat ha
så himla länge. Det började en födelsedag så där
i maj för många år sedan då min kusin gav mig
ett paket med ett snyggt fat i mörk lila.
Sen dess har jag varit förälskad i detta märke.
Men snål som jag är så har jag bara gått och suktat
efter de och inte köpt mig något mera av det.
Drömmar har man många och just nu är en utav
dem just att äga något mer ur denna serie.
Därför är detta något jag gärna önskar mig i present
igen och jag är nästan helt säker på att jag
kommer handla mig en skål inom ganska snar
framtid. Färger då? det finns ju hur många fina
som helst. Vad ska man välja egentligen?
Grått mörk lila och vitt känns rätt självklart ändå.
Men lite grönt vore väl inte heller så tokigt.
Välja va de ja, en skål inte fyra.. Hmm............





Foto:Bilder från google.se

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

sorry :-D

2011-03-11 @ 20:54:10
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0