GUD SÅ JAG ÄR TRÖTT.

Dem senaste dagarna har jag varit så sjukt trött.
Känns som jag skulle kunna somna och sova halva eller nä hela
dagarna men de går ju inte. Jag har blivit mer och mer hungrig om
dagarna men ändå mår jag fortfarande illa och får spy nu och då.
Vill och är sugen på en massa goa saker även fast jag inte kan
äta dem. Jag känner mig stor som ett hus, klumpig och kan inte
göra mycket alls längre av de jag är van med eller vill.

Just nu är jag hemma och de känns så himla underligt.
Va sjutton gör jag hemma klockan 13 en måndag?
Jag kommer ju klättra på väggarna, kommer jag någonsin vänja mig?
De är ju liksom inte jag att inte vara i butiken och jobba.
Är som van efter nästan sex år att i stort sätt bara jobba och
nu ska jag försöka vänja mig vid att inte göra de.. Inte i samma
utsträckning i alla fall. Nu kan jag komma och gå som jag vill
och orkar. Men de känns otroligt konstigt, Annah kommer sköta
butiken bra de är jag säker på men de är ju mitt liv att stå där
nere dag ut och dag in. Tur att vi ska flytta inom en snar framtid
för vilket ställe det än blir så ser jag inte butiken därifrån.
Öppnade "balkong" dörren för att få in lite luft och va ser/hör jag
jo en dhl bil som står vid sidan av butiken... Och vad tänker jag då.
Jo så klar att hade jag varit där nu så hade han kunnat lämna de
han ville till mig NU. Om de nu är till mig han ska men han står
farligt till för att de ska vara så. Så nu får vi se om han återkommer
när Annah öppnat eller inte. Om han nu ville in till oss med något.
Men jag kan inte släppa dem där tankarna, jag kan inte slappna av
och sluta tänka på butiken! Gaaa jag kommer garanterat bli
världens sämsta hemma människa haha. Första dagen i för sig
så jag kan ju hinna vänja mig men de kommer nog ta ett bra tag.
Dåligt samvete för att man är hemma och inte där nere och har
öppet... Man är ju inte riktigt normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0