HOME.

Oj vad konstigt det känns att packa ner allt i lådor och kartonger.
Jag tycker verkligen om min lägenhet, har nog aldrig varit
en lägenhets människa men just den här ligger mig så varmt
om hjärtat.. Har med hjälp av min kära pappa fått den i stort
sätt precis som jag vill ha det och nu känns det lite sorgligt
att flytta härifrån. Men Nina kommer nog ta väl hand om den.
Och vi kommer ju faktiskt "få" ett nytt hem ett mycket större hem
ett helt hus! Och tänk det kan ju faktiskt också bli som jag/vi vill
ha det.. Med lite tålamod då allt kostar alldels för mycket för
att göras på en gång. Men till slut så kanske i alla fall en
del är precis som man vill ha det.
Är så inne på mörk grått, brunt och vitt... Rutigt randigt och enfärgat.
Undrar hur länge det kommer vara men känns som att jag kommer
hålla på det här en liten stund. Här har ni en del av nuvarande hemmet.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0