LUSSEBULLAR.

Emma på hembageriet skrev på facebook nyss att hon skulle
ta sig till jobbet och baka lussebullar..
Julmarknad i helgen i ånghammaren/herrgården nämligen.
Jädrar så sugen jag blev på lussebullar.. Jag hoppas innerligt
att jag kan äta dem för suget är enormt.
I morgon är det jag som skickar pappa in på bageri och köper
så jag får testa äta de.. Hoppas verkligen de går, de vore underbart!
Helst hade jag faktiskt ätit en redan idag och testat men frågan
är om dem finns till försäljning redan nu.. Nä tror inte de.
Jag får nog hålla mig till i morgon när mässan börjar.
Åå jag vet, lite tidigt med julmässa men samma visa år ut och
år in. Den kommer alltid så här tidigt till Österby..
Tråkigt då det vore underbart att ha den närmare jul, med snö och
mera stämning men någonstans lär dem väl börja antar jag.



Foto:Google.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0