NÄR ÄR DET DAGS?

Min kära sambo sa idag att han tror att vår skrutt
kommer vara 51cm lång och väga 3700-3800g när han föds.
Och att de kommer bli den 9 november.
Så eftersom både hans och mitt minne inte är det bästa så
var jag bara tvungen att skriva ner de här haha.
Själv vet jag inte alls vad jag känner och tror...
En del av mig tror att han kommer komma tidigare... nu i
mitten på oktober. Men en annan del av mig tror på 1 november
eller 12/14 november. Har som inte en känsla bara utan flera.
Så lite svårt att säga ett datum bara.
Men jag tror att han kommer vara 52cm lång och väga antingen
3200g eller mellan 3500-3600g.
Annah sa igår att hon tror på den 9 november... Så när Jimmy
sa samma sak utan att jag hade sagt innan vad Annah sa så
kan man ju nästan undra om dem kommer ha rätt.
Någon annan som har en gissning när skruttisen tänker kika ut?



Foto:Google.

Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Jag tror han vill komma till er den 28 oktober. Han kommer väga runt 3530 :) och var 51 cm lång.

2011-10-02 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0