TANKAR OCH KÄNSLOR VECKA 37.

Jag ser på statestiken här till vänster.. Jag ser dagarna som
gått och dagarna som är kvar.. Jag ser procenten vikten längden..
Jag ser allt men förstår nog ändå inte att de är så pass kort tid kvar.
Enligt räknaren på facebook så står de att bebisen kan komma när
som helst nu.... Mellan vecka 37 och 41 och ja vi är ju faktiskt i
vecka 37 nu men jag förstår de inte, inte alls.
Ja kan alltså bli mamma när som helst nu ett tag framöver.
Mamma!!! Jag ska föda en bebis... De är därför min mage är
stor och rör sig hela dagarna, därför de kommer små hickningar
där innefrån flera gånger på en dag. Därför jag mår och mått så
hemskt dåligt... För att jag har en bebis i min mage.
För att vi ska bli föräldrar..
Jag vet men jag har nog ändå inte insätt de, att de bor en bebis
där inne i min spända stenhårda mage.
De känns inte verkligt, inte för fem öre.. Känns underbart men
som en annans saga inte min.
Hur ska de gå... Hur kommer de bli... När kommer den komma..
Oj så många tankar frågor funderingar de är i min skalle just nu.
Jag är inte nervös... Jag bara inser fakta och inser att de faktiskt
är sant... Att jag faktiskt är gravid men inte så värst länge till.
En underligt konstig känsla.. Men så fin så bra så härlig.

I söndags fick skruttisen sitt första paket... Nog för att han inte
är född än men Inger kunde inte låta bli att lämna de redan nu.
Ååå så glad jag blev när jag öppnade det. Polarn kläder!
Skrutt kommer bli minst lika glad när han kikar ut för dem va så
fina och så mjuka och sköna. Dem kommer passa perfekt!
Tack och tack igen... Både från en ofödd skrutt och hans föräldrar.




Foto:Polarn O Pyret

Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Jag förstår det fortfarande inte att jag blivit mamma, och två gånger dessutom :O

hahahaha

2011-10-12 @ 23:25:42
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0