ÅÅÅ VA JAG VILL HA.

I lördags var jag in till Cia och fotade lite kläder till hennes blogg.
En av höst nyheterna va den här snygga jackan.. Ååå va jag vill ha.


Precis min stil och färg... Å så är den ju rutig! Den ropar verkligen efter mig.
Ja måste ju så klart ha något fint på mig i höst/vinter när jag och skrutt
ska gå på alla promenader hihi. Har inte provat den än vilket säkert är tur
för då kommer jag fastna ännu mera för den. Om den va lite billigare ändå.
Tror den kosta 1100kr eller något sånt och de svider lite för mycket i
plånboken för att jag ska vara glad och nöjd när jag shoppat den.
Ska flörta lite med min sambo och se om han kanske tycker jag är värd
halva eller nåt.. Har ju trotts allt haft de jädrigt tufft dem sista 8 månaderna
så en halv ny jacka borde han väl vara gullig och ge mig <3

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0