SUCK VILKEN TISDAG.

Satan i gatan så dåligt jag mår idag.
Mår såååå illa och allt bara vill komma upp.
Funderar på att lägga mig på soffan resten av dagen
men jag skulle behöva ner till butiken och sitta med lite papper.
Vi får väl se hur de ser ut om ett par timmar.
Skulle kunna ta och sova ett bra tag, ögonen orkar knappt
hålla dig öppna. Jäsp.. Man skulle nästan kunna tro att
klockan är mitt i natten och inte mitt på dagen.



Magen i mitten på förra veckan, nu är vi inne i vecka 38 och
två veckor kvar till beräknat. Sjukt bara två veckor.
I morgon är det dags för barnmorske besök igen får se om
han har fixerat sig helt den här gången.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Annah

Oj oj! Galet vad den växt fort nu på slutet!

och på bilden ser det ju faktiskt ut som att magen sjunkit ner en hel del! Det är ju ett bra tecken :D

Kooom nu bäbis!!

2011-10-18 @ 19:59:11
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0