FYYYY VILKEN NATT.

Vilken natt.. vilken gårdag.. Började med att det var
alldeles för mycket att göra inför modevisningen igår kväll.
Och jag som hade minst med det att göra slet som en tok.
Tur va att mamma kom och skulle vara med under kvällen utan
hennes hjälp hade jag nog rasat ihop. Och utan henne hade inte
allt blivit klart i tid. Eftersom det bara var hon och jag i lokalen innan
det var dags att släppa in folket. Vilken inte alls var tanken inte från
min sida i alla fall..
Men men de gick efter både tårar och många hormoner i obalans.
Själva kvällen sen flöt på bra och stängde butiken vid tio tiden sen.

Trött som en tok men kunde inte somna men vid tolv slockna jag nog.
Klockan två vakna jag och någon minut senare även Jimmy som skulle
upp och jobba.. Börja känna av lite förvärkar men brydde mig inte så
mycket.. Men efter en stund blev det mer och mer och de va inte
så lätt att ignorera längre och inte sova heller för den delen.
Men va fast besluten om att det var skrutt som var arg på mig för
att jag hade hållt igång så mycket hela eftermiddagen och kvällen.
Mådde så grymt illa så va knappt att jag han in på toa innan
det var dags... Så less på att spy!!!!!!!!!
Vid fem sen börja de lugna ner sig lite, med värmekudde på magen
och halsbränne tablett efter tablett så somna jag till slut.
Helt död kändes det som.. Vakna halv tio sen efter en sväng upp
vid åtta också. Är ju inte direkt första gången jag haft en sån här
natt men idag va det nog jobbigast. Bara att vara vaken halva
natten tar på krafterna.. Och det har blivit mycket sånt senaste
veckorna tycker jag. Om jag inte är helt vaken så är det upp på
toa som gäller två fyra sex och åtta... Varje eviga dag.
Fin rutin de där.. Nästan samma klockslag varje natt.
Undrar om skrutt kommer vakna samma tider när han kommer.

Sen tio har jag haft sjukt jobbiga sammandragningar och han lever
om i magen som en galning. Känner mig helt färdig.
Måste ner till Cia en snabbis och till butiken.. Och klockan tre
ska vi vara på banken och skriva papper med lägenhetens
nya ägarinna. Sen ska jag hem och vila! Massor med vila.
Hoppas på lite massage och kanske att min älskling lagar middag.
Men de vet man aldrig.. får fjäska lite hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0