NU ÄR DET DAGS ATT KLAGA IGEN.

Så det spänner och gör ont i och kring magen! Ja tror jag smäller av.
De gör fasiken ont överallt, ryggen, brösten, fogarna ja överallt.
Skulle nog inte gått in på ica och handlat efter jobbet, inte för att jag
handlade mycket men de blev tydligen tillräckligt.
Får så himla svårt att andas när de spänner för mycket och så illamåendet
och halsbrännan på det också. Skuttisen rör sig som aldrig förr och
har inte han hicka så är det jag som har det.
Jag som aldrig brukar ha hicka fick det när jag blev gravid men
bara en eller ett par hickningar nån gång då och då.
Men nu dem senaste tre dagarna har jag hicka nästan konstant.
Skapligt ovant och man känner sig helt knäpp när man pratar med
kunderna och helt plötsligt hickar till haha.

Gjorde en smoothie nyss i hopp om att få lite vitaminer och energi.
Får se om de ger något.. Efter första klunkarna fick jag halsbränna
men den kanske ger sig efter några klunkar till.
Gott blev det i alla fall så jag hoppas jag får behålla de den här gången.

Just nu önskar jag att Jimmy skulle komma hem och ta hand om mig.
Massage och bara få sitta och bli omhändetagen. Ååå va jag vill.
Men får göra de bästa av situationen för hem kommer han inte på länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0