BABYSITTER.

Sådär ja nu är de babysitter funderingar igen.
Såg nämligen en sån här när vi var och hämta barnvagnen.
Dock inte uppackad så jag vet inte hur den är i verkligheten
men ser ut som och har fått för mig att de skulle vara rätt
bra gung i den??? va tror ni, någon som har erfaranhet av den?



Vet inte prislappen heller för de glömde jag titta, tankarna va på annat
håll just då. Men anar att den är billigare än baby björns.
Men frågan är vilken som är bäst. Har letat efter gamla men fina
baby björn på loppisar och liknande men har inte sätt till någon alls.
Dem där gamla dem är ju i alla fall bra.
Har fått för mig att den på översta bilden är smidagare och tar mindre
plats också. I alla fall om man jämför hur dem är packade i butik.



Foto:Google.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie, Mattias och Tindra

Den där övre varianten är JÄTTEBRA GUNG i, vet inget om den undre dock.:)

2011-09-01 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0