MÅSTE BARA FÅ VISA.

Känner mig lite smått elak nu men måste bara visa hihi.
Här är bilderna på våran lägenhet på blocket:

Den ligger ute för 125.000kr och vi har fyra! som alla vill ha den.
En har hittills bjudit mera så fortsättning följer, spännande de här.

Här har ni en etta som är i samma område som också ligger ute på blocket:

Den har legat ute sen i början av augusti för 130.000kr men är sänkt till
115.000kr nu. Nyrenoverad och mysig etta hmm vet inte om jag håller med.

Men i alla fall... de jag ville säga med det här är att jag är så sjukt glad att så
många vill ha min lägenhet, att dem tycker vi gjort den fin och att dem gärna vill
bo i den. Ännu fler har hört av sig men som inte har kollat, men nu får de vara
nog. Fyra är alldeles för mycket att hålla reda på ändå.
Om ingen ny då höjer på en gång.
Känner mig rätt glad och stolt över att ha fixat den så fin ihop med min
fina och världens bästa pappa. All kärlek till dig pappa <3
Gör lite ont att flytta ur den, älskar den verkligen men älskar också att
vi snart har en till familjemedlem och att vi nu kommer börja om i
något tillsammans alla tre... De betyder ännu mer.

Foto:Blocket.

Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Den är jättefin! Du är så duktig så att inreda o pyssla! Klart folk vill ha den, även jag ;)

2011-09-06 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0