POSTERS.

Titta här vad jag hitta, ååå jag vart helt kär och galen. Som jag letat efter dem där med stort D. Nu har jag hittat. Så fina så perfekt så bra. Posters/tavlor till Theos rum. Just nu finns det bara två tavellister på ena väggen och jag vill verkligen ha upp något på väggarna. Har sätt en del fint men inte riktigt kunnat sätta tänderna i om jag verkligen gillar dem så mycket att jag ska beställa hem. Så det har som inte hänt något mer. Men nu, nu ska det beställas. Frågan är vilka..... Hmm. Många många va fina de gäller bara att se vart dem ska sitta innan man klickar hem dem så de blir bra när dem väl ska upp. Vem och vart kan dem tänkas passa in. Nu har jag något att klura på.

kokosbutiken.se är stället och vet ni va de finns annat fint och skojigt där också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0