TORSDAG.

Kolla så söt jag är.. Idag fick jag på mig en ny pyjamas i en större storlek 68 två av mina i 62 är för korta i benen nu så mamma tycker de ser så obekvämt ut. Den här har traktorer på sig. Men annars har jag inte börjat ha storlek 68 än fast de är 4-6 månader ja har 2-4 månaders kläder än.. Mamma säger att jag kanske ska börja me lite större bodysar snart för jag är en lång kille men större byxor går inte än för jag är inte tillräckligt rund om magen för att dem ska hålla sig kvar.

Jag går i min gåstol massor nu, idag for jag omkring så mamma satt och gapa. Jag fick nästan tag på grejerna som låg i kanten på vårt bord vid soffan men mamma flytta på de så typiskt. Stolen är i vilket fall jätte spännande och de händer så mycket skoj när jag leker där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0