TRÄNINGSVÄRK.

Träningsvärk va de ja och jag har inte tränat ett skvatt. Mitt på dagen lagom till Theo skulle sova så fick han hoppa ner i vagnen och tro de eller ej så somna han i den inne innan vi kom ut så han va skapligt trött. Jag fortsatte och kratta baksidan och efter en stund kom Jimmy och gjorde oss sällskap på baksidan, han satt upp en fågelholk och tog ner en annan.. Skulle sätta upp en ny där men brädan den skulle spikas i sprack på mitten så de blev två delar... Men laga lite så kan vi sätta dit den sen.
Sen åkte Jimmy till jobbet och vi gick ut på en promenad till affären och handla lite mat.
Hemma sen så fortsatte Theo att sova så jag tog fram kvasten och börja sopa av trottoaren framför huset. Grannen mitt emot hade gjort halva våran också så nu lär ju vi göra resten. Blev fin fint. Sen kratta jag framsidan vid bilarna och herre min je va me löv de va där. Blev nästan lite fint när de gröna kom fram.
Sen vakna Theo så då blev de matning innan mormorn kom över en kort sväng.
Ska bli spännande att känna efter i morgon hur ont man har.. Just nu kan jag lova att dagens jobb känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0