FÖRVARING.



Vi måste ha mer förvaring. Hade tänkt beställa möbler från mina butiksleverantörer men jag tror jag nöjer mig med högst en möbel. För ingen av dem är speciellt bra på att förvara saker och är mest bara snygga. Vi behöver något som är både och. Såg dem här men jag vet inte hur dem ser ut i verkligheten. Men kanske kan funka nere i gillestugan ihop med de gamla bordet mamma och pappa hade för längesedan jag ska måla om de till vitt i sommar tänkte jag.. Just nu är de i brunt men nja jag vet inte om jag gillar de. Med andra knoppar än dem på bilden kan de kanske bli som jag vill ha de. Hittade en "byrå" till hallen på Ikea när vi var in där i Valbo i lördags... Den kan nog passa bra där, över 600kr billigare än om jag skulle beställa någon så ja får nog va snål så räcker pengarna till mer saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0