SOVA.

Inte kunde jag sova heller.. Ligger i sängen men är så gott som klarvaken. Tänker och tänker. Har så mycket idéer så skallen kokar sönder inte konstigt man inte kan somna. Jimmy kommer hem från jobbet strax så då kanske de går lättare att sova. Anar att Theo kommer vakna runt tre och vilja ha mat också.
Idag har jag träffar en person som är sugen på min butik och om de blir av så kan jag omöjligt döpa om mitt företag till de nya namnet. De blir alldeles för likt de namn hon har i åtanke. Attans! De är inte meningen att jag ska få ha ett företag som heter Tindra :( men i för sig så är väl BlomsterDesign inarbetat nu men såå trist med en ev nät butik med de namnet. Typiskt va de i alla fall. Sova sova sova.. Jimmy kom hem nu och berätta en god natt saga för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0