SOVER I SITT EGNA RUM.

Vårt lilla hjärta sover i sitt nya egna rum för första gången i natt. Vid tio igår kväll somna han i min famn och tänkte lägga han i spjälsängen i vårt rum som vanligt men kom på att jag skulle testa i hans rum i stället. Och nog sover han allt. Jag vakna till för en stund sedan och va tvungen att gå in och kika till honom.. över åtta timmar sedan han somna där inne och han har inte vaknat något i mellan. Snacka om paff jag blev. Hör nu att han ligger och rör sig där inne men han säger inte ett ljud. Åååå mammas pojke, mammas stora pojke. Hade tänkt börja vänja honom lite med att ligga där inne på dagarna en stund när han sover först men de kanske inte behövs längre. Får se hur de går nästa gång han ska sova där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0