ALTAN PLANER.

Idag har jag lämnat över nycklarna till butiken.. Men de tar vi mer om en annan dag. Just nu känner jag inte för att skriva något om de. Men snart snart kommer nog alla tankar om de också. De jag tänkte skriva var att Jimmys lillasyster var ute på promenad med oss idag i de fina men hala vädret. 1 timme och 30 minuter gick vi och de va såå härligt. Mer promenad i morgon om vädret tillåter, då med Emelie och Theos kompis Livia.

Jag har kommit på att de är dags att planere altanen, de är ju inte direkt så långt kvar tills den säsongen börjar. Har snart införskaffat några stora vita lyktor, dem är på ingång från en leverantör. Och funderar på va för bord och stolar vi ska ha. Minst sex stolar.. gärna åtta två på varje kortsida också i fall man får mycket främmande. Men de gäller att hitta något som inte är svin dyrt också. Sen vill jag ha nån bänk på ena kortsidan av altanen.. Funderar på en från Ikea fast tankarna har varit lite överallt, en skiva rakt över från räcke till vägg..... något gammalt skåp från auktionen i sommar eller någon anna bänk. Vill gärna att de ska rymma nån förvaring i alla fall och gärna vara i vitt eller mörkt.. Har beställt vita amplar med Lotta till tre av fem gluggar. Dem andra två tänkte jag ev hänga vita lyktor i sen. Många galna tankar de är, synd att man alltid kommer på nya skallen får ju gå på högvarv. Tänk om man kunde jobba som inredare hos folk de hade varit grejer de.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0