BUS BÄÄBISEN.

Mammas gobit.

I helgen har de varit renovering som stått på schemat.. Och jobb för mamman. Vi grejar ju i Theos rum och de börjar närma sig färdigt. Pappa har slitit mycket och Jimmy och jag försöker hinna hjälpa till.. nån måste ju ta Theo också. Idag medan jag och lill grabben va och gratta Jane så satt dem upp nästan hela taket och pappa har spacklat och slipat igen. Cia och Ebba har också varit på besök idag, myst med Theo och pratat en massa. Snart 5 åriga Ebba hade gjort ett halsband till Theo.. Såå sött.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är ju så underbart söt!! Längtar fortfarande efter att träffa er.. han hinner bli så stor. Jag fick den härliga influensan och har legat 2,5 v så är väl inte det bästa för en bebisdate. Ska opereras 1 feb så fram tills dess måste jag nu hålla mig frisk...MEN efter det får jag nog bara ta det luuugnt ändå så kanske kan vi äntligen få till en mysdate?! Saknar dig! Kramar Em

2012-01-20 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0