NYÅRSAFTON.

På nyårsafton var jag först i butiken medan Jimmy va hemma med Theo. Vid halv sju åkte vi till Johnnie och Anna där Emilia Pontus Stefan Joni och Elin också skulle spendera kvällen. Super god mat och efterrätterna som jag och Elin gjorde dagen innan blev också jätte bra. Theo som knappt hade sovit på hela dagen va vaken till vid nio på kvällen sen gav han upp.. Ögonen hade då åkt igen många gånger men han vägra somna. Strax innan tolvslaget kom Jane och David också och Jane fick mysa lite med Theo. Han sov som en stock vid tolv och jag ville inte lämna han själv inne. Så på med mössa raggisar och så täcke och filtar och in i Volvon som Jimmy hade satt igång värmaren på så de va riktigt skönt där inne. Åkte hem vid två tiden, mata och bytte om på Theo och sen sov vi skönt till elva tolv tiden med undantaget att jag var upp med Theo ett par gånger. Så gårdagen var lugn. Mys hemma med filmer och myskläder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0