TORSDAGS PLANER.

Idag står de allt möjligt på schemat. Först ut är BVC besök i Gimo.. Väga mäta och ta 3mån spruta. De sist nämnda ser jag mindre fram emot. Sen vidare till Östhammar, först hälsa på Lotta och ev kika in lite barnkläder också. Efter de ska vi åka förbi Karina och Elias, Karina fyller år idag och dem har precis flyttat till hus som vi inte kikat in än. Sen förbi Lotta igen och hämta lite blommor. Efter de åker vi hem till pappa och äter middag och Theo och han får gosa lite. Jag tänkte försök komma ihåg att ta hem min barn sång bok som ligger i nån kartong i förrådet och ev ska Theo och jag låna badkaret också. Fullt upp va de ja! <3 men först ska jag gå upp ur sängen ta en dusch och sen ringa blomstergrossisten.. Hoppas Theon sover en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0