CIA'S.

Igår var jag till min gamla butik en sväng och hämtade grejer.. Om man säger såhär, jag hade aldrig någonsin gjort om där inne så som se såg ut när jag kom in.. Men men alla har vi olika smak och jag längtar tills kylen är ute så jag kan säga bye bye till lokalen förr gått. I början råka jag säga att jag hade ett visst erbjudande på ett evenemang i maj på torget och att jag tänkte ha de själv på torget men igår sa hon att hon skulle ha samma grej som jag haft bara för att jag haft de. Suck. Så jag kan lika gärna lägga ner min plan. Varför kan jag inte hålla tyst. Tänkte få in lite pengar och samtidigt dela ut info om vad jag gör nu och eftersom jag kommer sakna butiken en del så vore de så kul att få stå där. .... Efter lite eftertanke så kom jag på att vi flyttat de en vecka framåt och då kommer de bli svårt att få tag på just de, yes! Varför tänkte jag inte på de. Kanske man kan fixa en annan sak i stället.... Idéer! Bra att Theo vill ha uppmärksamhet mellan man skriver så man kommer av sig.

I vilket fall så var jag in till Cia efter och lämna lite varor vi hade beställt ihop. Och hon hade lite ide torka så vi hjälptes åt att flytta om på några hyllor med inrednings grejer. Blev skit bra och de va riktigt kul att få greja de är en av alla saker jag kommer tok sakna. Får hjälpa andra skylta eller göra om hemma stup i kvarten i stället.

Så här blev de i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0