GOD MORGON SÄGER THEO.

Klocka fyra var de morgon idag tyckte Theo. Suck kände mamman som va sjukt trött. En månad nu med vaknande mellan fyra och sex. Men allt som oftast brukar han somna om nån timme till efter matningen i alla fall. De gällde inte idag. Pappan somna om och om igen även fast han vakna till och prata med oss flera gånger.. Så de va bara att hålla sig vaken.. Sov morgon nån gång ibland vad är de. Ibland vill jag också vara pappan i familjen. Nu somna Theo till slut i min famn.. Halv åtta hmm och han sover där än. Jag är så trött men nu är de omöjligt att somna om. Får ta en tupplur mitt på dagen i stället. De blir morfar mys idag.. Vi ska dit alla tre och jag har några små planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0