MAMMANS DAG.

Idag har jag varit till Östhammar helt själv.. Först ett frisör besök i morse som blev längre än väntat.. Brukar ha mörkt hår på vinter halvåret och ljust på sommaren.. Men den här gången när hon skulle bleka blev de inte riktigt som de skulle... Inställer för ljusa slingor blev de som de skulle i hårbotten och på vissa slingor och resten blev orange rött .. Hmm.. Så hon lag i en toning på de för att få bort alla olika nyanser.. Blev bättre men inte bra. Några ställen är se rött på fortfarande. Håret är inte lika orange men se är ju inte heller blont. Vet inte riktigt va jag ska kalla hårfärgen jag har just nu. Fick med en toning hem också.... Har fått bra kommentarer hittills men jag känner mig lite små rolig i skallen.

Efter sen hade jag tid för nagelförlängning bokad. Fick de i födelsedags present förra året och nu är det gjort. Får se hur de kommer fungera med lite längre naglar och hur lång tid de tar innan jag har sönder någon av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0