SOL SOL SOL.

Theo somnade tillslut vid halv ett ett och sover än. Lag han i vagnen på mage och körde över tröskeln till vardagsrummet medan jag kikade tv och han låg och kika och vred sig ett bra tag men tillslut somnade han. Så skönt för både honom och mig.

Jag har hunnit greja lite små saker som behövde göras här hemma (har mängder med både smått och stort att ta tag i efter butiks försäljningen men hemmet lär skötas i första hand) solen såg ut att värma så gott så satt altandörren på glänt och gick ut en sväng och jädrar va fort batterierna laddades. Så härligt att kunna greja hemma på sitt eget. Tog bort lite ute blommor som var döda och sanerade efter min fina ute kruka som gått i bitar vid trappen på framsidan. Den andra av dem två som än så länge är hel får nu bo på baksidan i stället. Satt mig på trappen under altandörren och solen värmde mot husväggen. Drömde mig bort en stund till vår och sommar. Åå de kommer bli så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0