SÖMN.

Ååå jag va så trött igår kväll höll knappt ögonen öppna. Theos faster var förbi och gosade med honom medan jag låg i soffan under täcket och tittade på. Vid 21 somnade Theo och jag hoppade också i säng men ringde Jimmy så somnade inte för än nån timme senare. Och självklart gjorde Theo något han inte gjort på flera månader vaknat mitt i natten tror nog till och med att klockan va 00.03 eller nåt. Han gallskrek och grina som en tok. Kan han ha haft en dum dröm eller något? Han va helt förstörd. Jag va helt död och kommer knappt ihåg att jag hämta honom och att vi satt i sängen och åt mat.. Smsade med Jimmy och tillslut somnade Theo i min famn och jag slockna på stört jag också. Vaknade till vid tre när Jimmy kom hem och han lag Theo i sin säng. Vid fem tiden vakna han men somna igen när han fick nappen men vid halv sju var de dags att gå upp. Åå jag är så trött jag förstår inte varför jag ska va så slut... Men Theo däremot han är så här glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0