KYRKIS.

I måndags och tisdags var vi på kyrkis (öppna förskolan) måndagar är de på em precis den tiden Theo brukar vakna vid.. Och tisdagar och onsdagar på fm precis då när jag försöker få Theo att inte somna så han kan gå över i lunch vila som de blir på dagis sen. Så i tisdags hade jag en arg kille på morgonen som sååå gärna hade velat somna. Så eftersom han absolut inte fick så tog vi bilen. Hämtade upp Emelie och Livia på vägen dit. Väl där hade Theo super kul och jag märkte underligt men bra inget av tröttheten. När dem andra åt lite mellis ville Theo leka med köket så han lekte och lekte rörde i kastruller diska mata dockorna osv. Han kolla på mig genom fönstret några gånger och vinka men lekte han på själv. Så duktig och stor han kändes på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0