ANNANDAGEN.

Har gått i vilans tecken, lugn och ro. Bara vi tre här hemma, Theo leker med sina nya saker och kikar på nya filmerna med Jimmy. Jag har spenderat en del av dagen i sängen och sen några timmar tillbaka har jag smått tvingat i mig lite ätbart för att inte tyna bort helt. Går sådär då de smakar någelunda när man äter de och efter nån minut smakar som man ätit mögel. Jätte mysigt ja vet. Min tillvaro sen i början av oktober, dock inte lika hemska dagar nån gång ibland sådär då de vissa dagar är uthärdligt när jag kan äta smått av samma och samma sak hela tiden. Nu igen funkar det icke, bara börja om på ny kula igen och försöka komma in i dem skapliga rutinerna. I vilket fall börja jag och Jimmy städa ur gamla datarummet igen så jag kunde tänka på annat en stund, fortfarande lite kvar där inne jag gav upp efter ett besök på toaletten igen. Orken försvann lite och nu ligger jag till sängs igen och försöker trycka i mig en mandarin som smakar blääääha. Men den ska i. I morgon kommer pappa hit och "vi" ska börja lite med rummet. Jag har en inställning i skallen just nu och den säger i morgon ska jag fan i mig va på benen lite mer igen, jag hoppas jag kan de också. Jag saknar dem där jobbiga men ändå skapliga dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0